2014. július 5., szombat

How to love? - 14. fejezet



Öt hónap szinte úgy telt el, hogy észre sem vettem. Tudom, hogy miért van ez így… Mert boldog voltam. Egész végig boldog voltam, s semmire sem lehetett panaszom. A bandával minden a legnagyobb rendben volt, jól fogadták a debütálásunkat, és azóta már a visszatérésünkre készülünk a második kis albummal. Bár apa nehezen fogadta el, hogy együtt vagyunk Yoongival, de aztán beadta a derekét, és segít abban, hogy ne bukjunk le. A Bangtan fiúkkal nagyon kijövök és mindannyian örülnek, hogy együtt vagyok a legidősebb rapperükkel. Már Jimin sem próbálkozik be nálam, csak néha rabol el, de nem jut messzire, mert Jin megállítja, és jól megveri.

Sugaval minden a lehető legjobban ment, ennél boldogabb nem is lehettem volna. Olyan aranyos velem, és egyszerűen imádom. Teljesen belehabarodtam és egy percet nem bántam meg, amit vele töltöttem. Folyton elkényeztetett apróbb ajándékokkal, s mindet el kellett fogadnom, különben megharagudott rám. Persze nem hagytam magam, és én is nagyon sok mindent vettem neki. Legtöbb ajándék ruha vagy cipő volt, amit adtam neki, de nem csak sima, egyszerű ruhák, hanem páros ruhák! Nem igazán kedvelte őket, de miattam az összeset hordta. Általában egy ilyen ajándékozás után támadott le engem, mondván, hogy próbáljam fel előtte az adott pólót vagy pulcsit. Nagyon segítőkész volt a vetkőztetésemben, de valahogy a ruháim nem kerültek vissza rám… vagyis inkább egy-két óra múlva tudhattam újra magamon őket. 

Sok helyzet volt, amikor már majdnem megtörtént az, de valami mindig közbejött. Talán jobb is, hogy most történik meg először, mert így biztos, hogy nem tud ránk nyitni Jimin.
- Biztos felkészültél erre az egészre? – kérdezte, miután megszakította a csókot.
- Nem tudom… De azt igen, hogy szeretlek, akarlak és bízok benned – mélyen a szemébe néztem, mire elmosolyodott.
- Én is szeretlek – suttogta ajkaimra, majd egy gyengéd csókolt lehelt azokra. Lejjebb csúszott, egészen hasam aljáig, s ruhán keresztül nyomott egy puszit oda. Még így is kirázott a hideg és beletúrtam Yoongi hajába. Még lejjebb csúszott, megfogta a szoknyám alját, és elkezdte felfele húzni, hogy megszabadítson tőle. Rózsaszín feszülős szoknyám pillanatokon belül a földön hevert funkcióját elvesztve. Én sem voltam rest, s szerelmemet minden egyes ruhadarabjától megszabadítottam, mindössze az alsónadrágját hagytam rajta. 


Ismét rám mászott és szorosan a számra tapadt. Nyelvével megkereste az enyémet, s egy keringőre hívta azt, miközben oldalamat simogatta. Perceken belül áttért a nyakamra, minek hatására fejemet hátracsaptam, és hátát kezdtem el jóformán karmolgatni. Bizsergető érzés futott végig testemen, majd egy bizonyos ponton megállt. Suga értett ahhoz, amit csinált, így belső combomat kezdte el simogatni, én pedig felnyögtem. Szerelmem megállt egy pillanatra és aggódó tekintettel nézett az íriszeimbe. 
- Minden rendben?
- Igen, ne hagyd abba – nyögtem újra, mire kedvesem elmosolyodott. Nem csinált semmit, csak somolygott. – Ya! Most mi van?
- Semmi, csak ne légy telhetetlen. 
- De nem is vagyok az – kiabáltam rá, majd fordítottam a helyzetünkön és a csípőjére ültem. Kissé meghőkölt, de még így sem lehetett levakarni a vigyort az arcáról. – Magabiztos vagy, mi? – Ajkaiba harapott és úgy bólintott párat. Akkor ideje lerombolni az egóját.


Alhasát kezdtem el cirógatni, mialatt csípőmmel köröztem párat ott. Felnyögött és szemeit becsukta. Nem hagytam abba a csípőmozgást, sőt kezdtem én is nagyon élvezni. Nem sokáig csinálhattam azt, amit akartam, mert Yoongi lefogta a csípőmet és arra késztetett, hogy álljak meg. Komolyan nézett rám, amitől egy kicsit megijedtem. Talán rosszul csináltam volna valamit?
- Kicsim – szólított meg -, ha így fogod ezt folytatni, akkor nagyon hamar vége lesz ennek a mai estének – húzta el a száját, amíg beszélt. Nem értettem egészen a dolgot, mire oda mutatott. Lenéztem és láttam, hogy a kicsi énje egészen megnőtt. Akkor még sem vagyok olyan béna. – Mi lenne, ha hagynád, hogy én irányítsam a dolgokat?
- Oké, visszafogom magam – kuncogtam el magam. Ő is csak somolygott, majd lehúzott magához egy csókra.
- Imádlak, Kicsim – nyomott egy puszit orromra. Nem válaszoltam csak egy vad nyelves pusziba invitáltam őt. Tudom, hogy az előbb szólt rám, hogy lassítsak, de nem tudtam megálljt parancsolni magamnak. Rettentően szexi volt, és még a hormonok is tomboltak bennem. Szerintem ez Yoongiról is elmondható, mivel nem mondott nemet a buja támadásomra. Szinte már a dominanciáért harcoltunk, annyira belelendültem, de természetesen nem én nyertem. Suga végig simogatta a testemet, majd erősen belemarkolt a fenekembe, amitől kéjesen felnyögtem. Kezeivel tovább haladt felfele, s melltartóm kapcsánál megállt. Alsó ajkamba harapott, majd kikapcsolta a ruhadarabot. Egy momentumra mind a ketten megálltunk, majd fordítottunk a helyzeten és ismét én voltam alul. Szerelmem lassan megszabadított a melleimet takaró viselettől. Elpirultam, mert Yoongi nyíltan megnézte őket és, hogy fokozza a zavaromat, se szó, se beszéd, meg is fogta őket. Játszadozott velük, én pedig a lepedőbe markoltam. Halkan nyöszörögtem párat, de nem mertem kiengedni teljesen a hangomat.

- Ne fogd vissza a hangodat – suttogta fülembe, majd tetejére nyomott egy puszit. – Hallani akarom, hogy mit váltok ki belőled, Szépségem – fülem mögött megnyalta a bőrömet, mire megmozdítottam a csípőmet. Yoongi belenyögött fülembe, amitől nagyon beindultam. Hátát simogattam, majd fenekét. Suga nem hagyta abba kényeztetésemet, s a nyakamtól a melleimen keresztül - ahol elidőzött egy kicsit – egészen az alhasamig végig csókolt. Nyöszörgéseim egyre hangosabbak lettek, és egyre erősebben kapaszkodtam szerelmem hátába. Folytatta a puszilgatást, nem ijedt meg pedig már a bugyim tetejénél járt. Nagyon magabiztos volt még akkor is, amikor szeméremdombomra csókolt. Az eddig csukva tartott szemeim kipattantak, és tekintetem találkozott Suga kéjes tekintetével, ahogy lehúzta rólam az alsóneműt… 

5 megjegyzés:

  1. Hogyan tudtad itt abba hagyni? O.o Tudod nagyon jól értesz az emberek kínzásához..
    Már vártam hogy legyen új rész *.* Nem kellett benned csalódnom iszonyat jó lett a rész :D Siess a kövivel :) <3

    VálaszTörlés
  2. Istenem miért szopatsz ?:DD Miért pont itt kellett abbahagyni ?:D Nem baj,nagyon jó rész lett ^^ és siess a kövivel ha már így kínzol mindenkit :))

    VálaszTörlés
  3. Ez a rész..áhh..végem..Nagyon nagyon nagyon szuper lett ^^ Siess a kövivel! Már alig várom,hogy olvashassam \(*3*)/

    VálaszTörlés
  4. Úristeeeeeeeeeeen *___________* nagyon jó rész lett,de hogy hagyhattad itt abba ?:'D megbolondítasz minket :D siess a kövivel :3♥

    VálaszTörlés
  5. Na jó. Én. Meghaltam. *-----------------------------*
    Nagyon jó lett!^^
    Várom a folytatást:3

    VálaszTörlés